středa 18. května 2016

Najdete to, co je pro VAS nejlepsi

Rok 2014 byl pro me zlomovy v me ceste za zdravym zivotnim stylem. Nikdy jsem nemela rada to, jak vypadam, vzdycky jsem mela nizke sebevedomi a jeste do toho jsem chodila s klukem, ktery me uplne nepodporoval.. nechci rict schazoval, ale k ziskani vyssiho sebevedomi mi moc nepomahal, spise naopak. Tak jsem se jednoho dne rozhodla, ze si zaplatim fitness trenerku, zacnu chodit do posilovny, budu jist zdrave, zkratka ze na sobe zapracuji, abych si sama sebe mohla vazit a mit se rada. Nerikam, ze vzhled je ke spokojenosti dulezity, ale ruku na srdce, kazdy soudime cloveka podle toho, jak na nas na prvni pohled pusobi a dnesni doba je povrchni vic nez kdy driv, diky tolika moznostem, ktere se nam nabizi. Nikdy jsem nebyla typ cloveka, ktery by nic nedelal, chodila jsem na spinning, na HEAT, na flowin – I jsem si udelala instruktorsky kurz na flowin. Jenze pak jsem zacala po vysoke skole pracovat jako ucetni..Sedave zamestnani, nekolik desitek hodin prescasu, nepravidelne stravovani a Crosscafe v poslednim patre se projevilo tim, ze jsem nabrala hezkych par kilo. Nemela jsem tolik casu na sport a byla jsem lina si jidlo pravidelne pripravovat. Pak jsem se ale uvidela na jedne fotce a doslo mi, ze takhle nechci vypadat ve svych 25 letech… ze nechci byt “rozkydla”.. ze se nechci stydet za svoje telo.. ze si v lete chci vzit plavky.. ze chci byt stastna a spokojena ve svem tele.. Tak jsem se rozhodla, zacala jsem chodit cvicit s trenerkou do posilovny a zacala dodrzovat jidelnicek. A uz po mesici jsem videla zmeny. Nejen na svem tele, ale I v me hlave.. s pritelem jsme meli problemy jiz drive, ale problemy zacaly gradovat.. A vzajemne rozdily mi zacaly pripadat vetsi a vetsi… Pak jsem s kamarady z prace vyrazila na prechod Nizkych Tater – dve kolegyne, kolegyne pritel a jeden nas kolega. Prechod byl uzasny a musim rict, ze jsem si tam urovnala myslenky a zjistila jsem, kam chci, aby se muj zivot ubiral. Videla jsem naseho kolegu, jak je mily, jak ho bavi chodit s krosnou, sportovat a uzivat si prirody. V tu chvili jsem si uvedomila, ze chci taky nekoho takoveho, komu nebude zalezet na tom, ze si nenageluje vlasy, par dni se neumyje, a ze klidne bude spat na zemi ve spacaku… Po prijezdu domu jsem cely tyden premyslela, jestli rozchod je to, co doopravdy chci a byl.. sice to bylo tezke, ale neuveritelne se mi ulevilo… mohla jsem se soustredit na cviceni, na jidlo a hlavne na sebe… a po mesici a pul jsme se dali dohromady s kolegou z prace..:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat