středa 18. května 2016

7.5.2016


Den, kdy jsem překonala samu sebe… nenáviděla jsem běhání, nesnášela jsem ho.. nikdy mi to nešlo..  vždycky mě píchalo v boku a nebyla jsem schopna to udýchat… Na gymplu jsme museli běhat na čas a já byla vždycky ráda, že jsem 1,5 km zaběhla v limitu, za tři, a že už to nemusím běžet znovu… Ale dnes, dnes to bylo jiné… dnes jsem se rozhodla, že si půjdu zaběhat a poprvé v životě jsem venku uběhla bez zastavení 5 km v čase 34:57. Vím, že pro spoustu lidí je to šnečí tempo a špatný čas, ale pro mě je to zatím můj životní rekord.. a navždycky to pro mě bude zlomový okamžik, kdy jsem zjistila, že je to vážně jen v hlavě.. je to jen o překonání sama sebe.. Takže až si budete říkat, že Vám něco nejde, je to lež.. jde.. třeba ne tak rychle, ale zvládnete vše, co budete chtít a o čem budete snít..




Žádné komentáře:

Okomentovat